Benvinguts i benvingudes,

Aquest és el blog de la classe d'EI5 B de l'Escola Isidre Martí d'Esplugues de LLobregat. És una finestra oberta
de la classe a les mares i pares, a les àvies i avis, als tiets i tietes, als germans i germanes i a totes i tots que vulguin seguir-nos.


L'objectiu és que pugueu saber tot el que fem i així des de casa pogueu incidir en l'educació dels vostres fills i filles de manera que compartim família i escola totes les vivències i aprenentatges. Vosaltres i nosaltres volem ajudar-los a crèixer i aquí estem tots unificant esforços.

Espero que el seguiment sigui una tasca agradable per vosaltres perque per mi és un plaer.









dissabte, 18 de juny del 2011

AHIR VA SER UN DIA MOLT ESPECIAL PER A MI. GRÀCIES!!!!!

El divendres 17 de juny com ja s'està acabant el curs els pares de la classe em van emplaçar a la tarda per fer quelcom tots junts, mares, pares, mestra i totes i tots els dofins de ei 5anys.

Ens vam trobar i vam anar a casa dels avis de l'Arnau. Allà en una gran pantalla vam veure un DVD que han fet el pare i la mare de l'Arnau resumint el gran viatge que han fet nens i nenes de la classe amb la Pilar i els pares i mares durant dos cursos.

Va ser molt emocionant doncs es veia multitud de situacions viscudes, experimentades, moltíssims moments d'aprenentatge, els projectes, les festes, els teatres, els pares a l'aula, molt bé explicat pel pare de l'Arnau que era el narrador d'aquests dos anys de viatge des de la classe dels avions i els dofins.

Una emoció molt GRAN he sentit amb un grup classe, i uns pares que han fet una gran pinya arropant els seus fills i el grup classe. El DVD volia donar-me les gràcies però les gràcies les dóno jo per ser tant engrescats i col.laboratius.

Moltes gràcies, jo he fet sempre la meva feina i de la manera que jo l'entenc.

Després em van donar una bata tota plena de signatures dels MEUS ARTISTES. Ha estat molt entranyable. Moltes gràcies. Aquests moment són la recompensa molt satisfactòria d'ajudar a crèixer.

Gràcies per la vostra ajuda. Junts ho hem aconseguit.

Fins sempre.



Ara tenim tots i totes dos anys de vida en un DVD que recordarem sempre amb molt de carinyo. I Jo una bata fantàstica per tenir sempre presents a tots i totes els dofins. GRÀCIES!!!!

PILAR