Benvinguts i benvingudes,

Aquest és el blog de la classe d'EI5 B de l'Escola Isidre Martí d'Esplugues de LLobregat. És una finestra oberta
de la classe a les mares i pares, a les àvies i avis, als tiets i tietes, als germans i germanes i a totes i tots que vulguin seguir-nos.


L'objectiu és que pugueu saber tot el que fem i així des de casa pogueu incidir en l'educació dels vostres fills i filles de manera que compartim família i escola totes les vivències i aprenentatges. Vosaltres i nosaltres volem ajudar-los a crèixer i aquí estem tots unificant esforços.

Espero que el seguiment sigui una tasca agradable per vosaltres perque per mi és un plaer.









diumenge, 2 de desembre del 2012

He rebut un premi dardos de blogs amigos!!!

Des de novembre formo part de Blogs Amigos que és la unió de més de 100 companyes blogueres per compartir materials i aprendre més en aquests món dels blogs educatius. La cooperació permet obtenir més recursos quan es vol treballar un tema, demanar ajuda i donar-la si s'escau. 

Aquesta vegada la Mireia de Món infantil (ganadora d'Edublogs de fa dos cursos) que encapçala la idea de la unió amb quatre blogueres més  i els blogs amigos  m'ha enviat aquest premi a la dedicació i l'esforç en la tasca educativa amb el blog : elspequesdelisidremartiei5a.blogspot.com.es (classe dels hipopòtams) i estic molt agraïda i li dóno les gràcies de tot cor. 
Una forta abraçada Mireia de Món infantil



He après moltes coses d'ella des que va guanyar el concurs al que també em vaig presentar com a Classe dels dofins. Des d'aleshores el tinc enllaçat al meu blog en l'apartat de blogs que segueixo.
Molta sort amb totes les iniciatives tant boniques, ha estat un plaer conèixe't!!!

Petons